Sunday 16 May 2010

Office parvekkeella.

Kuten edellisessä postauksessani mainitsin, olen istunut mökiltä palattuani lähes koko ajan meidän parvekkeella. Edellisestä postauksesta voisi kuvitella että olen istunut siellä siistissä ja rauhallisessa ympäristössä kuten edellisen postauksen kuvat vaikuttivat. Vaan eipä näin ollut. Todellisuudessa siirsin työpisteeni partsille ja tuunailin siellä oikein olan takaa ja siellä näytti tältä:





Viikonlopun tuotoksia:


Kangaspussukka.

Opettelin kankaanpainantaa ja se on huippua! Olen intoa täynnä joten siihen liittyviä postauksia tulee varmasti jatkossa lisää! Eli tuon yllä olevan pussukan pallot painatin itse kankaaseen. Ompelin pussukan käsin, koska mulla ei ole omaa ompelukonetta. Nyyhks.


Lahjalaatikko.

Mulla on vaaleanpuna-ruskea-pallo-kuvio fiksaatio. Tungen tota paperia joka paikkaan.

Pahvista ja kankaasta tuunasin itselleni moodboard -pohjan johon on helppo nuppineuloilla törkätä pinnalla olevia juttuja tuunauksia varten.


Mun moodboard.


Palanen moodboardiani.

Tässä näkyy oikealla alhaalla myös toinen painokuvio jonka kyhäilin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails