Wednesday 5 May 2010

My deco.

Jonkun blogin kautta löysin MyDeco sivuston. Jäin heti koukkuun siellä olevaan Moodboard - toimintoon. Piti oikein kirjautua sinne että sai tallennettua oman moodboardin. Omaa moodboardia tehdessä saa aikaa kulumaan ihan vaan hupsista keikkaa vaikka tunnin!

Mä yritin päästä nopeasti eteenpäin koska väsyttää. Alla mun eka moodboard. Ajan kanssa täytyy mietiskellä tarkemmin. Kaikista tuotteista jotka raahaat omaan moodboardiisi on vielä suora linkki siellä ohjelmassa sinne mistä voit ostaa ko. tuotteen. Aaa, kaupallisuuden helmiä! Mutta heti nousi ajatuksia kun tein omaa moodboardia: meillä on tällä hetkellä tumman ruskea kattokruunu. Nyt haluan isomman ja valkoisen. Kiitos. Ja jonkun tommosen hienon vaasinkin haluan joka tossa mun moodboardissa on. Ja tuo ohjelmahan kertoo minulle että se vaasi on Wing Vase Georgina Griffitsiltä ja maksaa £95. Että näin.



My first moodboard made at MyDeco.

2 comments:

  1. Kääk! Mä jään ihan varmasti koukkuun tuohon ohjelmaan, että "kiitti" vaan vinkistä ;)

    ReplyDelete
  2. Pistin "pahan" kiertämään, koska itsekin hurahdin siihen heti ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails