Wednesday 11 August 2010

Knit.

Mä aloin kesällä virkkaamaan. Se on hirmu leppoisaa puuhaa - varsinkin mökin laiturilla. Viime talvena kudoinkin hieman, mutta se taito on hieman hakusessa. Into on kuitenkin kova ja tänään törmäsin The Goodie Life blogin kautta tällaiseen mahtavuuteen: Wool and the Gang! Got to love it. Olen etsinyt juuri tuollaisia lankoja koko kesän enkä löytänyt mistään. Kalliitahan ne ovat, mutta ihania!

I started to crochet during the summer - it's a nice hobby. I also did some knitting last winter. I'm not so good at that but I'm trying! Today I found a cool thing called Wool and the Gang through The Goodie Life blog. I've been looking for yarn like that for the whole summer and haven't found it anywhere - and now I have! They are expensive, but lovely!








1 comment:

  1. Ihanaa lankaa :) Vaikuttaisi juuri sopivalta tuubikaulaliinaan... täytyy tutkia asiaa.

    Tämä blogi oli uusi tuttavuus minulle, mutta positiivinen yllätys. :) Jään seuraamaan!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails